Klientų aptarnavimas: 8 5 278 59 80
Pirm. - Penkt. 08:00-17:00
0
Į prekių krepšelį
Kainos be PVM (Keisti)
Viso
Kaina-vnt.
Kiekis
Prekė
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias.
Kaina be PVM
0.-€
Eiti į apmokėjimą
Keisti
Produktai A-Z
IŠPARDAVIMAS

Pradėkite nuo AJ produktų!


Kainos ir apmokėjimas


Mūsų kainos nurodytos Eurais neįskaičiavus PVM.


Sąskaita faktūra


Pirkdami kaip įmonė bet kurio mūsų pardavimo kanalu gausite išankstinio mokėjimo sąskaitą, kuri turi būti apmokėta iki paimant/išsiunčiant prekes gavėjui. Klientai turintys galiojančias pirkimo-pardavimo sutartis, moka sutartyje nustatytomis salygomis. Sąskaita faktūra siunčiama/atiduodama kartu su prekėmis. Kadangi mes rūpinamės aplinka, sąskaitą faktūrą pageidautume siųsti PDF formatu Jūsų el. pašto adresu. Užsisakydami šią paslaugą užregistruokite savo el. pašto adresą, kuriuo norėtumėte gauti sąskaitas.


Pristatymo, papildomų paslaugų ir gabenimo mokesčiai


Įprastas gaminių, kuriuos turime centriniame sandėlyje Švedijoje, pristatymo laikas į Lietuvos sandėlį Vilniuje yra apie 3–5 dienos nuo užsakymo gavimo ir patvirtinimo. Pristatymas vykdomas savaitės dienomis nuo 8.30 iki 16.00 val.; siuntos pristatomos tik fiziniais adresais, o ne į pašto dėžutes. Pristatymą vykdo siuntų tarnyba „DHL Lietuva“. Mes taikome prekių pristatymo sąlygas „Incoterms 2010“; mūsų gabenimo sąlygos ir nuostatos – DAP (pristatymas į vietą).

Mes siūlome įvairias papildomas paslaugas, pvz., prekių įnešimą, laiko rezervavimą ir surinkimą ar montavimą. Šios paslaugos yra apmokestinamos papildomai.

Pristatymo kaina perkant internetu priklauso nuo bendros užsakymo sumos. Žemiau pateiktos pristatymo kainos Lietuvos teritorijoje:

Užsakymo suma be PVM         Pristatymo kaina

125€                                            15€

125 - 1450€                                  12% nuo užsakymo sumos

1450€                                          Nemokamai! 

 

 

 

 


Kliūtys pristatymo metu, kylančios dėl kliento

 

 


Jei „AJ Produktai“ negali pristatyti siuntos dėl kliūčių, kylančių dėl kliento, siunta grąžinama siuntų bendrovei, kuri susisiekia su Jumis ir susitaria dėl kito pristatymo laiko. Tokiu atveju taikomas kito pristatymo mokestis.

Gabenant padaryta žala ir neteisingas paskirstymas


Jei pristatymo metu pakuotė yra akivaizdžiai pažeista, apie tai reikia pranešti „DHL Lietuva“ vairuotojui ir nurodyti važtaraštyje prieš patvirtinant gavimą. Tam, kad pretenzija siuntų bendrovei būtų tvarkoma tinkamai, turite išsaugoti visą  pakuotę, etiketę su adresu, padėklą ar dėžę, kurioje buvo pristatytos pažeistos prekės.

Jei gaminys pažeistas gabenant, t. y. jam padaryta paslėpta žala, apie tai reikia nedelsiant informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių per 5 dienas nuo siuntos gavimo. Gavus pranešimą mums reikės pakuotei ir gaminiui padarytos žalos nuotraukų. Siekdami užtikrinti, kad Jūs, brangus kliente, gautumėte nepriekaištingą gaminį, naują gaminį mes pristatysime nemokamai. Apie ne tuo adresu pristatytą užsakymą reikia kuo greičiau informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių. Siunta bus skubiai ir nemokamai pristatyta tinkamu adresu.


Pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų


Kaip „AJ Produktai“ klientui Jums suteikiama 14 dienų pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų. Pinigų grąžinimo garantija ir teisė atsisakyti pirkinio netaikoma pagal užsakymą pagamintiems gaminiams, specialiesiems užsakymams, pagal konkrečius matmenis pagamintiems gaminiams**, esamų standartinių baldų dalims  ar didesniems užsakymams* negu įprasti mūsų gaminiai. Jūs turite teisę atidaryti pakuotę ir patikrinti prekes tiek, kiek reikia, kad įsitikintumėte, kad jos Jus tenkina. Jei norite atšaukti ir grąžinti pirkinį, jis turi būti pirminės būklės. Grąžinant prekę „AJ Produktai“ reikia grąžinti ir visus jos priedus bei originalią pakuotę.
Jei norite atšaukti užsakymą ar grąžinti jo dalį, tai galite padaryti nemokamai su sąlyga, kad laikotės tolesnių instrukcijų; žr. „Grąžinimas“.
* Didesnius užsakymus sudaro didelis prekių kiekis ir/ar jie yra pritaikyti konkrečiai Jūsų poreikiams.
** Pagal konkrečius matmenis pagamintų gaminių pavyzdys – kilimai.


Grąžinimas


Grąžindami prekę atminkite, kad prisiimate riziką, jog gaminys bus sugadintas siunčiant jį mums. Įsitikinkite, kad gaminys originalioje pakuotėje yra gerai supakuotas. Grąžinant prekę rekomenduojame naudoti gabenimo konteinerį, papildomai apsaugosiantį gaminį. Reikia grąžinti visos komplektacijos prekes, t. y. reikia grąžinti visus priedus, instrukcijas ir t. t.

Kaip grąžinti gaminį?


Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi, kad gautumėte grąžinimo etiketę. Tolesni nurodymai, kaip elgtis, atsiunčiami su grąžinimo etikete. Jei gyvenate netoli Vilniaus, kur yra mūsų centrinis sandėlis, ten galite grąžinti gaminį nuo 8.30 iki 16.30 val. darbo dienomis. „AJ Produktai“ neišpirks siuntų, pristatomų pagal COD (apmokėjimas pristačius) sąlygas.


Garantija ir pretenzijos


„AJ Produktai“ tikslas yra ir visada buvo tai, kad rinkdamiesi mūsų gaminį jaustumėtės saugūs. Mes siūlome mažiausiai 3* metų garantiją gaminiams iš mūsų asortimento. Jei gamintojas gaminiui suteikia garantiją ilgesniam laikotarpiui (iki 30 metų), tokią pat garantiją jam suteiksime ir mes. Garantija taikoma gedimams ar gamybos defektams, atsiradusiems garantiniu laikotarpiu. Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl normalaus nusidėvėjimo, ar Jums pakeitus gaminio funkciją ir išvaizdą. Sunaudojamiems gaminiams, pvz., ant baltos lentos rašyti skirtiems žymekliams, juostelėms ar pakavimo medžiagoms taikome gamintojo garantiją, kuri paprastai suteikiama trumpesniam negu 1 metų laikotarpiui.


Išsamesnes pardavimo sąlygas skaitykite paspaudę nuorodas esančias kairiame meniu puslapio viršuje.