Klientų aptarnavimas: 8 5 278 59 80
Pirm. - Penkt. 08:00-17:00
0
Į prekių krepšelį
Kainos be PVM (Keisti)
Viso
Kaina-vnt.
Kiekis
Prekė
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias.
Kaina be PVM
0.-€
Eiti į apmokėjimą
Keisti
Produktai A-Z
IŠPARDAVIMAS

Informacija apie pristatymą


Pristatymo laikas ir mokesčiai


Įprastas gaminių, kuriuos turime centriniame sandėlyje Švedijoje, pristatymo laikas į Lietuvos sandėlį Vilniuje yra apie 3–5 dienos nuo užsakymo gavimo ir patvirtinimo. Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.30 val. iki 16.00 val. ir tik faktiniu adresu, o ne į pašto dėžutes. Prekės vežamos iš mūsų centrinio sandėlio Vilniuje ir kartais tiesiogiai iš tiekėjų. Pristatymo data nurodoma užsakymo pateikimo momentu. Prekes pristato transporto bendrovė „DHL Lietuva“. Taikome Incoterms 2010 sąlygas, mūsų pristatymo terminai ir sąlygos atitinka „Pristatyta į sutartą paskirties vietą (DAP)“ sąlygas.  

Įmonėms, turinčioms savo transporto bendrovę / sudariusioms sutartį su transporto bendrove, taikytinos FCA pristatymo sąlygos (franko vežėjas/prekės pirkėjo vežėjui pristatomos mūsų sandėlyje). Galime užsakyti transportą pageidaujamoje įmonėje, pasinaudodami jūsų kliento numeriu, o jūs įsipareigojate apmokėti transporto draudimą ir prisiimate visą su transportavimu susijusią riziką. Įveskite su pirkimu susijusią informaciją svetainėje arba paskambinkite į mūsų Klientų aptarnavimo centrą.

Pristatymo mokestis priklauso nuo bendros užsakymo vertės. Užsakant prekių už daugiau nei 1450 Eurų, prekės pristatomos nemokamai.

Užsakymo suma be PVM         Pristatymo kaina

125€                                            15€

125 - 1450€                                  12% nuo užsakymo sumos

1450€                                          Nemokamai! 

 

Papildomos paslaugos


Informavimo telefonu paslauga


Jei jums reikia laiko pasiruošti priimti prekes, užsisakykite informavimo telefonu paslaugą. Užsakius šią paslaugą, mes jums paskambinsime 1–3 dienas prieš pristatant prekes ir pranešime, kada tiksliai prekės bus pristatytos. Todėl labai svarbu, kad nurodytumėte tokį telefono numerį, kuriuo jums galėsime prisiskambinti nuo pirmadienio iki penktadienio. Ši paslauga kainuoja 10 Eurų, o ją užsakyti galima pateikiant prekių užsakymą.


Prekių pristatymas nurodytu laiku


Prekių pristatymas nurodytu laiku yra papildoma mokama paslauga. Užsakę šią paslaugą galite 1 valandos tikslumu nurodyti laiką, kada pristatyti prekes. Užsakius šią paslaugą vairuotojas dėl pristatymo su jumis nesusisieks. Šią paslaugą galite užsakyti ir jos kainą sužinoti paskambinę į mūsų Klientų aptarnavimo centrą. Ši paslauga galioja tik Vilniaus mieste.


Užnešimas


Visos prekės, užsakytos iš „AJ Produktai“, pristatomos standartiškai. Tai reiškia, kad prekės pristatomos be užnešimo paslaugos. Jei pageidaujate, kad prekės būtų užneštos, galite užsakyti papildomą užnešimo paslaugą. Užsakius šią paslaugą, prekės pristatomos į konkrečią vietą. Šią paslaugą galite užsakyti ir jos kainą sužinoti paskambinę į mūsų Klientų aptarnavimo centrą.


Montavimas


Jei reikia pagalbos surenkant ir montuojant užsakytas prekes, „AJ Produktai“ visoje šalyje turi montuotojų, kurie gali sumontuoti iš mūsų užsakytas prekes. Šią paslaugą galite užsakyti ir jos kainą sužinoti paskambinę į mūsų Klientų aptarnavimo centrą.


Prekių nepristatymas dėl pirkėjo kaltės


Jei „AJ Produktai“ užsakymo negali pristatyti dėl pirkėjo kaltės, užsakymas siunčiamas atgal į įmonę „DHL Lietuva“, kurios atstovai su jumis susisieks ir susitars dėl naujo pristatymo laiko. Tokiu atveju taikomas naujas pristatymo mokestis.

Jei prekės nepristatomos per 3 dienas nuo pirmo neįvykusio pristatymo, taikytinas 10 Eurų dydžio prekių saugojimo mokestis už kiekvieną dieną, kol prekės nepristatomos pirkėjui. Po 5 dienų prekės gražinamos į „AJ Produktai“, UAB sandėlį.

Dėmesio:

  • Pasirūpinkite, kad pristatymo metu paskirties vietoje būtų asmuo, galintis priimti prekes.
  • Praneškite mums, jei pristatymo adreso vietoje yra kokie nors transporto apribojimai ar barjerai, arba kiti privažiavimą apsunkinantys veiksniai.
  • Pristatant didelius krovinius turi būti galimybė privažiuoti sunkvežimiui arba reikalinga iškrovimo rampa. Jei tokių galimybių nėra, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo centru, kad prekės būtų pristatomos sunkvežimiu, kuriame yra įmontuotas galinis keltuvas.
  • Užsakę papildomą užnešimo paslaugą pasirūpinkite, kad prekę (-es) būtų galima užnešti nepadarant žalos asmenims ar turtui.



Pristatymas


Pristatymo būdas priklauso nuo krovinio dydžio (tūrio ir svorio). Pasiliekame teisę rinktis tokį pristatymo būdą, kuris yra tinkamiausias, atsižvelgiant į jūsų užsakytas prekes.


Siuntinys / maža siunta


Siuntinys pristatomas kartu su siuntinio pristatymo sutartimi nurodytu adresu iki įmonės durų / vartų / ar nurodyto aukšto, priimamojo ar prekių priėmimo vietos.


Padėklas / sunkesnės ir didesnės prekės


Prekės pristatomos nurodytu adresu darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 16.00, be užnešimo. Apie pristatymą neinformuojama*. Jei pristačius prekes paaiškėja, kad nėra asmens, galinčio prekes priimti, „DHL Lietuva“ susisieks su jumis ir susitars dėl naujo pristatymo laiko. Pakartotino pristatymo atveju „AJ Produktai“ turi teisę pareikalauti apmokėti papildomas išlaidas.

*Žr. papildomos paslaugos – informavimas telefonu


Atidėtas pristatymas


Jei kuriai nors iš jūsų užsakytų prekių taikytinas ilgesnis pristatymo terminas nei kitoms užsakytoms prekėms, kai kuriais atvejais užsakytos prekės gali būti pristatytos per kelis kartus. Tokiu atveju užsakymo metu nurodytas pristatymo mokestis pirkėjui nėra didinamas.


Apgadinimas transportavimo metu ir ne tų prekių pristatymas


Jei gavus prekes aptinkami akivaizdūs pakuotės pažeidimai, juos reikia nurodyti „DHL Lietuva“ vairuotojui ir apie tai pažymėti važtaraštyje prieš pasirašant prekių gavimo patvirtinimą. Siekiant tinkamai pateikti pretenziją vežimo bendrovei, privalote išsaugoti visą pakuotę ir adreso etiketę arba padėklus ir dėžes, kuriose buvo pristatytos apgadintos prekės.

Jei transportavimo metu buvo apgadintos prekės, t. y. apgadinimas, kurio gavus prekes nebuvo galima pamatyti, apie tai reikia kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 5 dienas nuo prekių gavimo dienos, pranešti mūsų Klientų aptarnavimo skyriui. Gavę tokį pranešimą paprašysime jūsų atsiųsti pakuotės ir prekės apgadinimo nuotraukas. Nemokamai pristatysime naujas prekes, taip užtikrindami, kad jūs – mūsų vertinamas klientas – gautumėte nepriekaištingos kokybės gaminius.

Jei pristatomos ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, apie tai reikia kuo greičiau pranešti mūsų Klientų aptarnavimo centrui. Reikiamos prekės bus pristatytos nedelsiant ir be papildomo mokesčio.


Nenugalima jėga


„AJ Produktai“ atleidžiama nuo atsakomybės už padarytą žalą ar pavėluotai pristatytas prekes, jei tai įvyko dėl naujų teisės aktų priėmimo, vyriausybės veiksmų, visuotinės mobilizacijos, karo, valiutos keitimo ribojimų, sistemos gedimo, klaidų ar prekių tiekimo iš tiekėjų apribojimo, streikų, lokauto, boikoto, blokados ir panašių aplinkybių, dėl kurių „AJ Produktai“ negali įvykdyti savo įsipareigojimų, nepatyrusi per daug didelių išlaidų.