Kaip sukurti tvarkingą ir organizuotą biuro erdvę?

Mes visi norime, kad mūsų darbo stalas nebūtų nukrautas daiktais, o biuras būtų maksimaliai tvarkingas. Tačiau, kaip visą tai pasiekti ir sukurti sprendimą, kuris leistų greitai ir lengvai rasti reikiamus daiktus? Yra trys svarbiausios sąlygos, kurios turi esminę reikšmę, siekiant sukurti funkcionalią ir tvarkingą darbo erdvę. Tai atliekamam darbui, darbuotojų įpročiams ir darbo erdvei pritaikyti daiktų saugojimo sprendimai.


 
1. Lankstūs ir universalūs daiktų saugojimo sprendimai
Bendros tvarkos pamatas – tinkami daiktų saugojimo sprendimai. Be funkcionalių spintų, spintelių, stalčių, biuro stelažų ir daiktų saugojimo dėžučių – tokio sprendimo sukurti nėra įmanoma. Visiškai nesvarbu, kiek tvarkingas esate pats asmeniškai – be atitinkamų baldų, aplinkoje vis tiek vyraus didesnis ar mažesnis daiktų chaosas. Be to, yra tinkami ir mažiau tinkami daiktų saugojimo sprendimai, todėl itin svarbu kurį Jūs pasirinksite, kuris jų išliks funkcionalus bei išlaikys optimalią tvarką ilgesnį laiką. Taigi, teisingus pasirinkimus ir sprendimus reikia atlikti nuo pačios pradžios. Gerai apgalvokite, kokie yra Jūsų individualūs daiktų saugojimo poreikiai.

Kalbėdami apie daiktų saugojimą, visų pirma pagalvojame apie biuro spintas ir biuro spinteles. Visgi, ne visos spintos yra vienodai funkcionalios. Išmanus spintų ir spintelių interjeras gali būti lengvai pritaikomas individualiems poreikiams, o tai ypač svarbu. Tam, kad spintoje galima būtų sudėti viską, ką reikia – baldo lentynos turi būti reguliuojamo aukščio. Kada lentynos yra reguliuojamo aukščio ir išimamos – spintoje sudėti daiktai yra lengvai pasiekiami. Jeigu yra poreikis saugoti dokumentus ar sukabinamus aplankus – vertėtų naudoti ištraukiamų lentynų modulius. Jeigu patalpose yra nelygios grindys, labai svarbu pasirinkti daiktų saugojimo baldą su reguliuojamo aukščio kojelėmis. Jeigu baldas turi būti rakinamas – būtinas sprendimas su užraktu.

Dar viena betvarkės biure priežastis – maža patalpa, kurioje trūksta vietos spintoms su standatinėmis durimis. Nepergyvenkite. Šią problemą išpręs spintos su stumdomomis ar užtraukiamomis durimis. Kaip alternatyvą galima naudoti siauros konstrukcijos arba ant sienų tvirtinamas, o ne pastatomas spintas.

2. Daiktų saugojimo sistemos pritaikymas poreikiams
Ką tai reiškia? Tai sprendimas apgalvojant, kurie daiktai turi būti pozicionuojami bei saugomi kartu. Tinkama vieta šiems daiktams surandama atsižvelgiant į tai, kokius daiktų saugojimo baldus Jūs turite ir kiek dažnai tie daiktai bus naudojami. Kasdien arba dažnai naudojami daiktai turi būti sudėti vienoje – lengvai pasiekiamoje lentynoje ar spintelėje.

Tik dažniausiai naudojami daiktai turi būti pozicionuojami ant darbo stalo. Tai padės sutaupyti laiko ir padės palaikyti bendrą tvarką.

3. Optimali tvarka
Taigi, beliko paskutinis, bet ne ką mažiau svarbus dalykas - panaudotus daiktus padėti ten, kur jie turi būti. Faktas tas, kad visiškai nesvarbu, kiek funkcionalų ir išmanų daiktų saugojimo sprendimą Jūs sukursite – jis bus bevertis, jei panaudoję daiktus, jų nepadėsite į  jiems skirtą vietą. Jeigu daiktai nebus grąžinami į savo vietą – tvarka ir organizuotumas niekada nebus optimalūs. Sužymėkite vietas, kuriose turi būti pozicionuojami daiktai, tokiu būdu, Jums ne tik bus lengviau padėti daiktus į jiems skirtas vietas, tai palengvins ir tų daiktų suradimo procesą. Šiai užduočiai atlikti idealiai tinka etikečių spausdintuvai.

Ne ką mažiau svarbu – bendros tvarkos palaikymas. Reguliariai tvarkykite darbo erdvę, neleiskite ne vietoje esantiems daiktams kauptis spintose, spintelėse ar stalčiuose. Paskirkite bent vieną dieną metuose, kuri būtų skirta optimaliai tvarkai grąžinti.

Laikydamiesi aukščiau išvardintų principų, sukursite ilgalaikį optimalios tvarkos sprendimą, kuris leis sutaupyti laiką, kuris būtų skiriamas ieškomų daiktų suradimui. Be to, patys to nepastebėdami - tapsite laimingesniais. Taigi, tvarka ir organizuotumas biure – teigiamų pokyčių garantas.