Skaitmeniniai hibridinio darbo susirinkimai

Skaitmeniniai hibridinio darbo susirinkimai

Kokie yra hibridinio darbo metu rengiamų nuotolinių – skaitmeninių susirinkimų bei susitikimų iššūkiai? Kada dalis to paties susitikimo dalyvių dirba iš namų, o dalis – biure, gali kilti tam tikrų iššūkių. Pradedant techniniais aspektais, kaip, pavyzdžiui, pasidalinti savojo ekrano vaizdu su susitikimo dalyviais, jei keli susirinkimo dalyviai yra toje pačioje patalpoje?
Šiais laikais daugelis darbuotojų jau apsipratę ir nejaučia jokio diskomforto hibridninių susirinkimų ar posėdžių metu. Nėra kažkokios specifinės mokymo medžiagos, kuri aiškintų, kaip elgtis, jei techninė susitikimo pusė yra sudėtinga, ar ką tiksliai daryti, kai vienu metu kalbėti pradeda keli susitikimo dalyviai. Visgi, yra ir kitų – etikos dalykų, kuriuos vertėtų žinoti pradedant ar dalyvaujant skaitmeniniame susitikime.
 
1. Technines priemones išsibandykite dar gerokai prieš prasidedant susitikimui, taip suteiksite sau laiko techninių kliūčių pašalinimui. Įsitikinkite, kad visi susitikimo dalyviai buvo informuoti apie aplikacijas, kurias turi parsisiųsti ir buvo supažindinti su paskyros sukūrimo procesu.
 
2. Jei vienoje patalpoje yra keli darbuotojai dalyvaujantys tame pačiame susitikime, pasirūpinkite, kad kiekvienas jų naudotų atskirą ekraną. To nepadarius, susitikimo dalyviai, kurie sėdės toliau nuo vienintelio ekrano, gali pasijusti tiesiogiai nedalyvaujantys susitikime. Be to, šie darbuotojai gali tiesiog nepastebėti prezentuojamos medžiagos ar neišgirsti informacijos.
3. Prieš prasidedant skaitmeniniam susitikimui, aiškiai ir tiksliai įvardinkite būsimo susitikimo tikslą bei informuokite dalyvius apie turinį. Nepamirškite išlaikyti akių kontakto su žmogumi su kuriuo kalbėsite, lygiai taip pat, kaip ir bendraujant gyvai.
 
4. Numatykite laiką pertraukai ir aiškiai įvardinkite, kada tiksliai ji bus. Jei susitikimas trunka ilgai, jo dalyviai, ilgainiui, nebegali išlaikyti dėmesio koncentracijos bei susidomėjimo. Pertraukos padeda išvengti šių neigiamų nuovargio padarinių.
 
5. Pasirūpinkite, kad pasisakyti galėtų visi iki vieno susitikimo dalyviai. Siekdami netrukdyti tuo metu šnekančiam darbuotojui, aktyviai naudokite skaitmeninio susitikimo pokalbių (chat) funkciją.

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.