• Greitas pristatymas
  • 14 dienų prekių grąžinimo garantija
  • 3 metų garantija
0
Į prekių krepšelį
Kainos be PVM (Keisti)
Viso
Kaina-vnt.
Kiekis
Prekė
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias.
Kaina be PVM
0.-€
Eiti į apmokėjimą
Keisti
IŠPARDAVIMAS

Didesnė darbuotojų motyvacija - didesnis darbo našumas

Didesnė darbuotojų motyvacija - didesnis darbo našumas
Straipsnis

Darbe praleidžiame apie 1 800 valandų per metus – sėkmingi ir patenkinti darbuotojai yra reikšmingas pamatinis veiksnys kuriant gerą atmosferą darbe. Tyrimai rodo, kad sveiki darbuotojai yra kūrybingesni ir pažangesni, o tai, savo ruožtu, daro poveikį tiek įmonės sėkmei, tiek asmeniniam gyvenimui. Šiame straipsnyje Camilla Saarinen, „Quentia“ konsultantė organizaciniais klausimais ir koučerė (psichologinio koučingo srityje), pateikia keletą puikių patarimų apie tai, kaip įmonės galėtų aktyviai gerinti savo darbuotojų bendravimo atmosferą.

Kaip pagerinti darbuotojų santykius darbo vietoje

 

– Stenkitės reguliariai susitikti su kolegomis asmeniškai. Jei tai neįmanoma, būtinai pasistenkite visuomet, kai tik galite, susitikti su žmonėmis, esančiais „kitoje ekrano pusėje“ - sako Camilla.

Komandos stiprinimo užsiėmimai ne darbo vietoje yra patikrinta priemonė bendrumo jausmui skatinti, ir yra daugybė skirtingų veiklų, skirtų problemų sprendimui bei komandos formavimui, galinčių paskatinti geresnius tarpusavio santykius. Vis dėlto, nereikėtų pamiršti, kad yra žmonių, kurie nėra nusiteikę bendrauti ne darbo metu.

– Tiems, kurie nepageidauja dalyvauti tokio pobūdžio organizuojamose veiklose, jos gali kelti įtampą. Pasistenkite būti atidūs visų pageidavimams, - pataria Camilla.

Pertraukų metu venkite pokalbių apie darbą

 

Nepamirškite, kad galite padėti ugdyti komandinę dvasią darbo dienos metu, pavyzdžiui, per susirinkimus arba pertraukėles. Laikas, skirtas bendravimui kavos pertraukėlės metu, gali būti itin naudingas komandinei dvasiai stiprinti. Kavos pertraukėlių metu jaučiamės labiau atsipalaidavę tarp mus supančių žmonių ir ypač puiku yra tai, kad paprastai tokiu metu mūsų mintys yra mažiau varžomos ir mes mąstome kūrybiškiau. Tai yra tas metas, kai gimsta idėjos!

Nepaisant to, Camilla rekomenduoja nesileisti į pokalbius apie darbą.

– Pertraukėlių metu mums reikia įgauti jėgų ir atitrūkti nuo darbo, - pataria Camilla.

Būdami atidūs ir smalsūs, tampame geresniais klausytojais

 

Siekiant sukurti gerą darbuotojų bendravimo atmosferą, nepakanka vien tik susitikti ir drauge smagiai leisti laiką. Mūsų požiūris ir tai, kaip elgiamės kasdien, taip pat vaidina svarbų vaidmenį.

– Būkite smalsūs savo kolegų atžvilgiu. Nemanykite, kad jau viską žinote ir nebijokite atsiverti, - sako Camilla.

Kai iš tiesų domimės savo kolegomis, klausomės jų atidžiau, tačiau kai galvojame, kad jau turime atsakymus į visus klausimus, mes nustojame klausytis. Nepamirškite, kad neturite visada būti tuo žmogumi, kuris gali viską išspręsti, ir išdrįskite pripažinti, kad ir jums gali pasitaikyti nesėkmingų dienų. Tokiu būdu būsite atviras savo kolegoms ir elgsitės sąžiningiau! 

Šis straipsnis yra iš kategorijos:

Stenkitės reguliariai susitikti su kolegomis asmeniškai. Jei tai neįmanoma, būtinai pasistenkite visuomet, kai tik galite, susitikti su žmonėmis, esančiais „kitoje ekrano pusėje“
Camilla Saarinen
Camilla Saarinen „Quentia“ konsultantė