• Greitas pristatymas
  • 14 dienų prekių grąžinimo garantija
  • 3 metų garantija
0
Į prekių krepšelį
Kainos be PVM (Keisti)
Viso
Kaina-vnt.
Kiekis
Prekė
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias.
Kaina be PVM
0.-€
Eiti į apmokėjimą
Keisti
IŠPARDAVIMAS

Planuokite užduotis ir padidinkite darbo efektyvumą

Planuokite darbo laiką
Straipsnis

Atėjo nauji metai, prasidėjo nauji darbai bei projektai. Tinkamai planuodami laiką, išvengdami nepageidaujamų trukdžių ir darydami vieną darbą vienu metu – užduotis atliksite žymiai greičiau bei efektyviau. Pateikiame 5 patarimus, kurie leis padidinti Jūsų atliekamo darbo efektyvumą.

 

1. Planuokite savo laiką, tačiau neprisiimkite per daug darbų.


Darbų planavimui skirkite penktadienio popietę arba pirmadienio rytą -  pasistenkite pasiskaičiuoti, kiek apytiksliai Jums prireiks laiko tam tikros užduoties atlikimui. Būkite realistais – nepervertinkite savo galimybių. Išskaidykite darbą į kelias mažesnes užduotis ir užsibrėžkite vienos dienos tikslus, tokius, kuriuos tikrai pajėgsite įvykdyti. Patarimas: planuokite užduotis, kurioms atlikti Jums prireiks daugiau nei 2 val.
Atminkite: neapkraukite savo tvarkaraščio, palikite jame laiko neplanuotiems pasikeitimams. Galbūt tam tikrą dieną Jūs tiesiog nesijausite galintis atlikti suplanuotą užduotį, todėl tokiu atveju, vertėtų pakeisti užduotį kita ir taip išlaikyti produktyvumą.


2. Stenkitės neatlikinėti kelių užduočių vienu metu.


Kuomet ant Jūsų darbo stalo labai daug skirtingų darbo užduočių – labai paprasta nejučia pradėti vykdyti kelias jų vienu metu. Toks procesas dažniausiai baigiasi išsiblaškymu bei keliomis nebaigtomis užduotimis darbo dienos pabaigoje. Vienu metu darykite tik vieną darbą, o užduotis paskirstykite pagal svarbą.


3. Atsiribokite nuo dėmesį blaškančių veiksnių.


Pradėję vykdyti užduotį – išjunkite socialinius tinklus bei el. paštą bei nutylinkite telefono skambutį. Susiplanuokite konkretų laiką arba laiko intervalą kada tikrinsite savo el. pašto dėžutę. Susitvarkykite stalą ir bei darbo vietą – tai padės išlaikyti dėmesio koncentraciją.


4. Vienos darbo užduoties įrankius laikykite vienoje vietoje.


Informaciniai lapeliai, užrašai nešiojamame kompiuteryje, užrašai Jūsų mobiliame telefone – ar tikrai žinote, kuriai užduočiai jie skirti?
Netalpinkite vienos darbo užduoties informacijos skirtinguose įrenginiuose ar skirtingose vietose – viską žymėkitės vienamą sąraše, vienoje užrašinėje arba viename įrenginyje. Mėnesio užduočių planavimo lenta padės išvengti nesusipratimų bei nesusikalbėjimo tarp kolegų. Be to, tai ženkliai palengvins kelių darbuotojų atliekamos užduoties kontrolę.


5. Pritaikykite darbo dieną savo poreikiams.


Yra daug priemonių bei įrankių, kurie padės Jums optimaliai suplanuoti darbo laiką, tačiau suveiks tik tai – kas atitinka Jūsų poreikius. Kada Jūs greičiausiai ir tinkamai atliekate užduotis? Kuomet klausotės muzikos, kuomet dažnai darote trumpas pertraukėles ar tuomet, kai užduotį atliekate be pertraukų? Nuspręskite, kuris darbo užduoties atlikimo būdas Jums priimtiniausias ir pasirinkite labiausiai tinkantį!

Susiję produktai
Planavimo lenta, savaitės, 900x600mm
Planavimo lenta, savaitės, 900x600mm
Kodas: 142433
  • Planuokite savo darbus
  • Paprastas ir patogus magnetų naudojimas
  • Lengvai valoma
Mobilusis stovas,  fiksuojami ratukai, juodas
Mobilusis stovas, fiksuojami ratukai, juodas
Kodas: 10208
  • 5 fiksuojamos padėties ratukai
  • Magnetinė rašymo lenta
  • Lengvai pritaikomas

Šis straipsnis yra iš kategorijos: