Aktyvi klasė - Vammarskolan mokykla, Valdemarsvik

Aktyvi klasė - Vammarskolan mokykla, Valdemarsvik

Valdemarsvik mieste esanti Vammar mokykla susilaukė didelio ir pelnyto dėmesio dėl savo sprendimo naudoti inovatyvius edukacijos metodus. Dalyvaudami 'The Pulse' projekte, mokyklos vadovai, mokytojai bei mokiniai apsiėmė pritaikyti praktikoje tyrimais įrodytą faktą, kad didesnis fizinis aktyvumas gerina mokymosi rezultatus bei didina produktyvumą. Fizinį aktyvumą mokytojai perkėlė į klases taip sukurtdami 'Aktyvias klases', kurias įrengti padėjome mes - AJ Produktai.
Suaugusieji, savo darbo vietose, turi geriausių rezultatų siekti padedančius reguliuojamo aukščio stalus. Mūsų tikslas, aktyviose klasėse, mokiniams sukurti ir suteikti identiškas sąlygas.
Daniel Hermansson, vienas iš Puls projekto iniciatorių

Keturi aktyvios klasės elementai

  • Mokomąsi bendraujant ir padedant vienas kitam.
  • Mokymosi efektyvumas tiesiogiai įtakojamas fizinio aktyvumo, todėl proceso metu reikia ir stovėti, ir vaikščioti.
  • Galimybė keisti darbo padėtį ir būti aktyviais pagerina dėmesio koncentraciją, todėl išmokstama lengviau ir greičiau.
  • Sieninės rašymo lentos leidžia mokytojui lengviau kontroliuoti edukacijos procesus.

Skaitykite apie tai, kaip įrengti aktyvią klasę

Puls projektas - štai, kaip viskas veikia

Vammar mokyklos mokiniai atlieka kardio treniruotes tris dienas per savaitę (papildomai prie fizinio lavinimo pamokų). Tam, kad būtų pasiekstas maksimalus efektas, mokinių širdis turi plakti didžiausiu dažniu 20 minučių. Treniruotės vykdomos taip: su kamuoliu grupėse arba individualiai su irklavimo treniruokliu, ėjimo arba bėgimo takeliu. Būtina paminėti, kad metodas veikia teigiamai ne tik mokymosi rezultatus, bet ir mokinių savijautą laisvu nuo pamokų metu - jie geriau miega, geriau maitinasi ir būna žymiai aktyvesni laisvalaikiu.

Projektą pradėjo Mats Nahlbom, Daniel Hermansson, Daniel Kristoffersson ir Mike Andersson po to, kai jie išklausė smegenų tyrėjų paskaitą apie tiesioginį fizinio aktyvumo ir mokymosi ryšį. Mokytojų kvartetą įkvėpė Harvard universiteto moksilininko John Ratey knyga "S.P.A.R.K" bei praktiniai pavyzdžiai iš Naperville mokyklos Čikagoje, JAV. Projekto kūrėjai su malonumu pasidalins savo patirtimi su Jumis, rašykite daniel.hermansson@valdemarsvik.se 

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
Prašome palaukti...
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo politika.