Apgalvokite individualius poreikius - sukurkite funkcionalią biuro erdvę

Ar gali standartiškai įrengtas biuras suteikti idealias sąlygas darbuotojams bei patenkinti visus jų poreikius darbo dienos metu? Taip, jei biuro erdvė padalinta į dvi skirtingo funkcionalumo zonas. Vienoje jų turi būti rengiami susitikimai, susirinkimai, prezentacijos ir svečių priėmimas, o kitoje - dirbama individualiai, tyloje, susikoncentravus ir maksimaliai komfortiškai. Štai keli patarimai, kurie padės sukurti geresnę darbo aplinką ir Jums, ir Jūsų kolegoms.

Jaukus priimamasis ir erdvės klientams

Pradėkime nuo priimamojo - tai pagrindinė susitikimų zona. Darbuotojai, klientai, tiekėjai, produkcijos vadynininkai - visi į biurą ateina pro šią erdvę. Kadangi priimamojo aplinka dažniausiai būna žymiai triukšmingesnė, nei darbo erdvės, pastarosios privalo būti tinkamai atskirtos nuo priimamojo. Tik taip bus galima sudaryti darbutojams tinkamas sąlygas darbui, kuris reikalauja maksimalios dėmesio koncentracijos. Tuo tarpu konferencinės ir susirinkimų patalpos turėtų būti pozicionuojamos arčiau priimamojo bei įėjimo - šis sprendimas leis užtikrinti, kad susitikimų zonoje esantys žmonės neblaškytų darbuotojų.

Kaip gi sukurti maksimaliai jaukią priimamojo aplinką? Ją reikia sukurti taip, kuri ji rūpintųsi šioje aplinkoje esančiais darbuotojais bei biuro svečiais. Galbūt vertėtų įrengti registratūrą, kuri padėtų suvaldyti biuro svečių srautus? 

Gaukite asmeninę konsultaciją

Socializacija, susitikimai ir žaidimai priimamajame

Sukurkite maksimaliai patogius sėdėjimo zonų sprendimus - leiskite biuro priimamajam tapti jaukia bendravimo erdve. Svarbu išrinkti tokioms aplinkoms tinkamo patvarumo sėdimus baldus ir apmušalus. Nereikia pamiršti ir to, kad taip įrengta priimamojo erdvė taps tinkama ne tik kavos pertraukėlėms ir draugiškiems pašnekesiams, bet ir informaciniams susirinkimams, prezentacijoms bei susitikimams su klientais.

Jei manote, kad Jūsų biuras yra tinkama vieta fizinį aktyvumą skatinančioms priemonėms - būtent priimamasis yra ta erdvė, kurioje aktyvaus darbo produktai tiks labiausiai. Fizinis aktyvumas ne tik stiprina darbuotojų sveikatą, bet ir skatina kūrybiškumą bei didina dėmesio koncentraciją. Be to, fizinis aktyvumas dar labiau skatina bendravimą, kuris, savo ruožtu, stiprina komandinę dvasią.

Konferencinės zonos dideliam dalyvių kiekiui

Didelės konferencijų patalpos idealiai tinka susitikimams su klientais bei prezentacijoms, tačiau, tokios patalpos turi būti įrengiamos maksimaliai universaliai. Pavyzdžiui: keli nedideli, sudedami konferenciniai stalai vietoje milžiniško konferencinio stalo, leidžia labai greitai ir patogiai keisti konferencijų patalpos apstatymą ir erdvę pritaikyti individualiems susitikimo ar susirinkimo poreikiams. Vietoje ant sienų montuojamų rašymo lentų geriau rinktis kelias mobilias rašymo lentas, kurios darbą komandomis padarys maksimaliai patogiu. Pasirinkus vieną ant kitos sudedamas konferencines kėdes - palengvinsite patalpų valymo procesus ir turėsite galimybę itin greitai atlaisvinti patalpą.

Mažesni susitikimų kabinetai - privatiems susitikimams bei darbui

Darbo savaitės metu vyksta daug įvairių susitikimų bei susirinkimų - nuo privačių pokalbių su klientais iki didellių prezentacijų ar intensyvaus komandinio darbo sesijų. Visgi, yra labai pravartu įrengti kelias mažas - privatiems susitikimams skirtas zonas. Mažieji kabinetai naudingi ne tik tuo, kad suteikia privačią erdvę susitikimams, bet ir tuo, kad mažina darbuotojų judėjimą biuro patalpose. Be to, tokie maži kabinetai puikiai tinka darbui, kuris iš darbuotojo reikalauja maksimalios dėmesio koncentracijos. 

Erdvė hibridiniam darbui bei bendravimui

Galbūt Jūs derinate darbą nuotoliniu būdu ir darbą biure? Tokiu atveju, bendra biuro erdvė be nuolatinių darbo vietų yra itin naudinga. Darbuotojas išsirenka jam tinkantį stalą, prijungia savo įrangą ir patogiai atlieka savo darbą. Taip vadinami atviri biuro baldai puikiai tinka ir nuolatinėms darbo vietoms, kuriose darbuotojai dirba arti vienas kito. Abiem išvardintais atvejais, atskira susitikimų erdvė yra reikalinga ir netgi būtina, ji apsaugo kitus darbo aplinkos darbuotojus nuo blaškymo. Būtina paminėti, kad bendroje darbo aplinkoje, tokia įranga, kaip kavos aparatai ar spausdintuvai turėtų būti pozicionuojami patalpos viduryje.

Daugiau privatumo ir patogumo

Įrenginėjant atviro tipo biuro erdvę būtina pagalvoti apie darbuotojų privatumą. Darbo vietas vieną nuo kitos verta atskirti naudojant biuro spintas, biuro spinteles, lentynas ir pastatomas pertvaras. Ne ką mažiau svarbus optimalios darbo aplinkos elementas - akustika, ją pagerinti galima naudojant triukšmą slopinančius elementus, tokius, kaip akustinės plokštes, garsą sugeriančios stalo pertvaros, kilimai ir t.t. Daugiau dėmesio skirkite apšvietimo sprendimams, maksimaliai išnaudokite natūralią šviesą - darbo vietas pozicionuokite prie langų, tačiau tai darykite taip, kad šviesos atspindžiai monitoriuose netrukdytų darbui.

Mažesnės darbo vietos - geresnė dėmesio koncentracija

Biure yra įrengti keli ar keliolika atskirų darbo kabinetų? Juose leiskite dirbti darbuotojams, kuriems, atliekant savo tiesioginį darbą, yra būtina tyla ir maksimali dėmesio koncentracija. Kabinetuose, kuriuose dirba keletas darbuotojų, reikia sukurti tokiam darbui tinkančią aplinką - optimaliai atskirti darbo vietas, pasirūpinti akustika ir kiekvieno darbuotojo privatumu. Be to, ypatingai svarbu atsižvelgti į tai, kaip viename kabinete dirbantys darbuotojai sutaria vieni su kitais - asmeninės simpatijos ir antipatijos tiesiogiai ir labai ženkliai įtakoja darbuotojų produktyvumą bei atliekamo darbo kokybę.

Universalus valgomasis

Valgomajame lankotės kelis kartus per dieną tam, kad išsivirtumėte kavos, pasišildytumėte pietus ar tiesiog pailsėtumėte? Ar ne pietų metu, dažniausiai, biuro valgomasis būna tuščias? Tokiu atveju, Jūs turite pilnai neišnaudojamą darbo erdvę, kuri, panaudojus vos kelis funkcionalius priedus - taps labai populiaria bei naudinga. Ant valgomojo sienų sumontuokite standartines rašymo lentas ir stiklines rašymo lentas - sukurkite aplinką tinkančią susirinkimams ar greitoms prezentacijoms.

Apgalvokite pageidaujamą funkcionalumą, vientisumą ir universalumą

Trys pagrindiniai optimaliai įrengtos biuro erdvės elementai yra funkcionalumas, vientisumas ir universalumas. Planuojant darbo aplinką būtina kruopščiai išanalizuoti individualius darbo erdvės poreikius bei žmonių srautus. Pats paprasčiausias kelias optimalios biuro aplinkos link - skirtingo funkcionalumo darbo zonų įrengimas. Sukurkite ir įrenkite aplinkas bendram darbui, individualiam darbui, susitikimams ir susirinkimams, poilsiui ir bendravimui - tokia investicija atsipirks labai greitai.


Norite, kad mes Jums padėtume sukurti optimalią darbo erdvę? Susisiekite su mumis.

Gaukite mūsų interjero dizaino ekspertų patarimus!

Mes, AJ Produktai, visada pasiruošę Jums pagelbėti ir patarti interjero dizaino bei sprendimų klausimais. Turite klausimų apie baldų apmušalo pasirinkimą, norite pasisemti įkvėpimo ar sužinoti koks interjero sprendimas geriausiai tiktų Jūsų turimai erdvei - susisiekite su mumis. Mes džiaugsimės galėdami Jums pagelbėti!
Organizacijos tipas
Įrašykite savo klausimąPrisegti failą
Spausdami SIŲSTI Jūs sutinkate su AJ Produktai Privatumo Politika.

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
Prašome palaukti...
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.