10 dažniausiai AJ Produktai darbuotojams užduodamų klausimų

Kadangi Jūs esame mūsų tinklapyje, tikriausiai jau supratote, kad pagrindinis mūsų tikslas yra darbo vietų tobulinimas. Tačiau, ką dar apie mus žinote? Ar peržiūrėjote itin didelį mūsų siūlomų prekių asortimentą? Ar žinote, kurią dalį siūlomų produktų sandėliuojame? Ar žinote, kad daugiau, nei 90% mūsų siūlomų produktų yra gaminama Švedijoje bei kitose ES šalyse? Žemiau esančiame tekste pateiksime atsakymus į dažniausiai mums užduodamus klausimus.


 

Ar skambindamas Jums kalbėsiu su gyvu žmogumi, o ne automatiniu atsakikliu?
Taip, žinoma. Asmeninis kontaktas su klientais – mums itin svarbus. Mes esame pasiruošę išklausyti Jūsų pageidavimus ir poreikius bei atsakyti į visus Jums iškilusius klausimus. Tik taip mes gebame pasiūlyti maksimaliai aukštą aptarnavimo kokybę ir optimalų galutinį sprendimą. Susisiekite su pardavimų komanda, jei Jums iškilo klausimų apie produktus, pristatymo terminus, apmokėjimo procesą. Skambinkite ir tuo atveju, kada norėsite tiesiog padaryti užsakymą. Atsakysime Jums patogiu būdu: telefonu, elektroniniu paštu ar pagalbos realiuoju laiku programa darbo dienomis 8:00-17:00.

Ar Jūs parduodate tik biuro baldus?
Mūsų prekių asortimentas ir mūsų kompetencija apima viską nuo paletinių stelažų, darbastalių ir persirengimo spintelių iki biuro baldų, mokyklinių baldų bei viešosioms erdvėms skirtų produktų. Biuro baldai – sritis, kurioje specializuojamės bene labiausiai. Esame ne tik biuro baldų pardavėjai, tačiau ir gamintojai, todėl galime padėti sukurti optimalias ir maksimaliai patogias darbo vietas.

Ar parduodamus produktus sandėliuojate?  
Atsakymas būtų ir taip, ir ne. Mes tikrai nesandėliuojame visų 15 000 rūšių savo siūlomų produktų, tačiau didžioji dauguma 476 puslapių kataloge siūlomų prekių gali būti pristatomos nedelsiant, iš mūsų centrinio sandėlio Halmstad mieste, Švedijoje. Apie 20 procentų kataloge siūlomų prekių sudaro apie 80 procentų dažniausiai užsakomų prekių, todėl labiausiai paklausius produktus ir skirtingus jų modelius mes visuomet laikome sandėlyje.

Po kiekvienu mūsų internetinėje parduotuvėje esančiu produktu yra pateikiamas prekės pristatymo terminas. Didžioji dauguma produktų yra išsiunčiami iš mūsų sandėlio sekančią dieną po užsakymo, todėl klientas savo užsakytas prekes gauna vos per kelias darbo dienas.



Ar galite padidinti sandėlių efektyvumą?
Žinoma. Tai sritis, kurioje esame pasiekę itin gerų rezultatų. Projektinių pardavimų specialistai padės optimizuoti Jūsų sandėlio erdvę ir padidinti kasdienių darbo procesų efektyvumą. Mes padėsime sukurti pilną optimizavimo sprendimą – nuo smulkių detalių saugojimo iki paletinių vietų padidinimo. Maža to, mes galime pagerinti ir sandėlio darbo vietų ergonomiką, tai padarome naudodami išmanius priedus, tokius, kaip unikalūs pakavimo stalai, prekių surinkimo vežimėliai ir pan. Paskambinkite mums, papasakokite ką norėtumėte turėti, o mes pasiūlysime sprendimą, kuris Jūsų poreikius pavers realybe.

Visi Jūsų produktai gaminami Azijoje, ane?
Ne, tikrai ne. Mūsų prekių asortimentą galime dalinti į tris dalis: 30% produkcijos mes gaminame savo gamyklose, Slovakijoje. Kiti 30% produktų gaminami Švedijoje, o likę 30% - kitose ES šalyse. Tik 10% mūsų siūlomos produkcijos yra improtuojami iš kruopščiai ir atsakingai atrinktų gamintojų Azijoje.

Ar galite man padėtį įrengti biurą?
Be abejo! Darbo vietų įrengimas yra milžiniška atsakomybė, todėl yra labai svarbu šį darbą patikėti šios srities profesionalams. Projektinių pardavimų komanda Jus lydės viso proceso metu – nuo planavimo pradžios iki dienos, kada Jūs persikelsite į naujas ar atnaujintas patalpas. Mūsų pagalba Jums visiškai nepriklauso nuo darbo vietos dydžio, darbuotojų kiekio ar pastato, kuriame bus biuras. Joks projektas mums nėra per mažas, ar per didelis.

Ar Jūs surenkate ir montuojate baldus?
Mes džiaugsimės galėdami surinkti bei sumontuoti Jūsų įsigytus baldus ir priedus. Jei norėsite, mes pasirūpinsime visu procesu – nuo pirkimo iki pristatymo bei sumontavimo. Mes siūlome pilno aptarnavimo sprendimą, kurį sukūrėme atsižvelgdami į mūsų klientų siūlymus bei rekomendacijas.

Ar tiesa, kad AJ - šeimos verslas?
AJ Produkter buvo įkurta Švedijos mieste Hyltebruk, 1975 metais. Įmonę įkūrė Anders Johansson, kuriam tuo metu buvo vos 19 metų. Jis nusprendė įmonės logotipe panaudoti pirmąsias savo vardo ir pavardės raides. Nuo veiklos pradžios, tikslas buvo vienintelis – kurti ir tiekti darbo erdves patogiomis ir funkcionaliomis padaryti leidžiančius produktus. Anders ir jo šeima vis dar vadovauja įmonei, kuri, šiuo metu, savo veiklą vykdo jau 19 Europos šalių.

Kodėl AJ Produktai remia sportą?
Mūsų aistra – padėti žmonėms siekti maksimalių rezultatų ne tik darbe, tačiau ir sporto arenose. Sėkmė darbe ir sėkmė sporte turi bendrų sąsajų. Pavyzdžiui: mes remiame pasaulio ledo ritulio čempionatus nuo 1989 m. Dažniausiai, rungtynių metu, AJ logotipas yra matomas ant teisėjų šalmų bei marškinėlių. Taip yra dėl to, kad lygiai taip pat, kaip kokybiški baldai ir produktai darbe, teisėjai daro esminę įtaką.

Koks Jūsų požiūris į tvarumą?
Kurdami savo produkciją ir rinkdamiesi tiekėjus - mes kreipiame itin didelį dėmesį į aplinkosaugą bei tvarumą. Būdami šeimos verslu - turime ilgalaikę viziją. Vienas to pavyzdžių yra mūsų turimi ISO 9001 bei ISO 14001 sertifikai, kurie parodo mūsų požiūrį į planetą, kurioje gyvename bei klientams teikiamų produktų kokybę.


Norite sužinoti daugiau? Klauskite mūsų – džiaugsimes galėdami Jums pagelbėti ir atsakyti į visus rūpimus klausimus.