• Greitas pristatymas
  • 14 dienų prekių grąžinimo garantija
  • 3 metų garantija
0
Į prekių krepšelį
Kainos be PVM (Keisti)
Viso
Kaina-vnt.
Kiekis
Prekė
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias.
Kaina be PVM
0.-€
Eiti į apmokėjimą
Keisti
IŠPARDAVIMAS

Archyvuokite protingai!

Archyvuokite protingai!
Straipsnis

Informacijos srautas dabar yra kaip niekada didelis ir viskas vyksta labai greitai. Gauname vis daugiau informacijos, ypač darbe. Kadangi esame priversti archyvuoti vis daugiau duomenų, itin aktualiais tampa du klausimai: kaip archyvuoti protingai ir ar iš tikrųjų reikia archyvuoti tiek informacijos, kiek archyvuojame šiandien?

Psichoterapeutė Katarina Hinnerson yra šiek tiek pamišusi dėl tvarkymo. Ji vadovauja įmonei „Ordningskonsulterna.se“, kuri padeda įmonėms ir fiziniams asmenims surūšiuoti ir sutvarkyti savo daiktus. 

– Mūsų tikslas yra palengvinti jūsų kasdienį gyvenimą sukuriant patogias ir labiau funkcionalias erdves namuose ir biure. Mes padėsime jums sutaupyti laiko ir energijos, – teigia Katarina. 

– Man visada patiko tvarka. Visose darbovietėse, kuriose man teko dirbti per tuos visus metus, sutvarkydavau visas daiktų spinteles, stalus ir segtuvus, kurie patekdavo man į rankas. Galiausiai supratau, kad būtent tokiu darbu ir noriu užsidirbti sau duoną, – priduria ji.

Nepaisant to, kad daugelis įmonių siekia kompiuterizuoto biuro (ang. paperless Office, šis terminas nusistovėjo 1973 m.), darbovietėse vis dar apstu įvairių dokumentų. 

– Svarbiausia stengtis sutvarkyti dokumentų srautą ir archyvuoti tik tai, kas iš tikrųjų yra reikalinga. Gera alternatyva yra stengtis kuo daugiau informacijos išsaugoti skaitmeniniu formatu. Tada reikiamus dokumentus surasite greitai ir lengvai, – pataria Katarina.

Katarinos teigimu, jei biure saugoma per daug dokumentų ir daug laiko sugaištama jų paieškai, tai gali turėti neigiamos įtakos darbo aplinkai. 

– Tyrimai rodo, kad dokumentų paieškai sugaištama daug laiko. Vieno tyrimo metu buvo paskaičiuota, kad per metus maždaug vieną mėnesį mes ieškome daiktų. Tai tikras laiko švaistymas! – pastebi Katarina.  

Pirmas žingsnis didesnio organizuotumo link – geresnė sistema ir archyvavimas. 

– Daiktus stengiuosi padalinti į tam tikrus projektus, kad būtų aiškiau. Daiktų rūšiavimas pagal skirtingas kategorijas yra puikus tvarkymo ir archyvavimo būdas, – teigia daiktų tvarkymo specialistė.  
Svarbu ne tik apgalvoti praktinius archyvavimo klausimus, bet ir, pavyzdžiui, atsižvelgti į technines lentynų charakteristikas.

– Lentynos turi išlaikyti dokumentų svorį, kuris gali būti gana didelis, jei archyvuojami segtuvai. Taip pat reikia rinktis pakankamai gilias lentynas, – pabrėžia „AJ Produktai“ pardavimų vadovė Anna Stenström ir priduria: – Tam, kad dokumentai būtų archyvuojami dar tvarkingiau, galima naudotis archyvavimo dėžėmis, aplankais ir daiktų laikymo dėžėmis. Jei dar lentynas pažymėsite etiketėmis, turėsite viską, ko reikia, kad sėkmingai ir tvarkingai archyvuotumėte savo dokumentus.

– Siūlome įvairius daiktų laikymo sprendimus ir galime padėti jums nepaklysti įvairių produktų džiunglėse – priduria Anna Stenström.

Susiję produktai
Kartoninė dėžė, 450 x 335 x 300 mm
Kartoninė dėžė, 450 x 335 x 300 mm
Kodas: 28068
  • Dokumentų saugojimui ir transportavimui
  • Su dangčiu
  • Patogu pernešti

Šis straipsnis yra iš kategorijos:

"Tyrimai rodo, kad dokumentų paieškai sugaištama daug laiko. Vieno tyrimo metu buvo paskaičiuota, kad per metus maždaug vieną mėnesį mes ieškome daiktų."
Katarina Hinnerson
Katarina Hinnerson Psichoterapeutė, įmonės „Ordningskonsulterna.se“ vadovė