Šeši žingsniai išmanesnio sandėlio logistikos sprendimo link

Yra tiesiognis ryšys tarp patenkintų klientų, kurie reguliariai užsisakinėja prekes iš Jūsų įmonės, bei efektyvaus sandėlio. Problemos sandėlio procesų valdyme dažnai įtakoja klaidingų prekių išsiuntimą ir pristatymą, užsakytų prekių pažeidimus bei pristatymo vėlavimą. Tokios problemos dažnai verčia klientus rinktis kitas e-komercijos platformas, todėl minėtas problemas būtina spręsti ir tai daryti nedelsiant.

Užtikrinkite, kad perkamiausios prekės būtų visada lengvai ir greitai pasiekiamos

Ar Jūsų sandėlyje perkamiausios ir mažiausiai populiarios prekės saugomos tinkamose vietose? Faktas yra tas, kad perkamiausios prekės privalo būti pozicionuojamos sandėlio pabaigoje, prie vartų bei rampų, vietose, kurios būtų maksimaliai greitai pasiekiamos. Tik taip Jūs galėsite užtikrinti, kad siunčiant pačias populiariausias prekes, personalas sugaiš kaip įmanoma mažiau laiko. Galvodami apie prekių pozicionavimą įsivaizduokite virtuvę – kavos aparatas, stiklinės, lėkštės bei stalo įrankiai visada sudėti patogiausiose vietose, o rečiausiai naudojami produktai bei įrankiai – aukščiau esančiose spintelėse, apatiniuose stalčiuose ir pan. Atidžiai planuojant ir analizuojant galima sukurti labai efektyvų sandėlio procesų valdymo sprendimą. Viskam turi pakakti vietos ir viskas turi turėti savo vietą – tai turėtų būti Jūsų sandėlio šūkis.

Nepamirškite palikti laisvos – atsarginės vietos

Ar žinote ir galite numatyti, kada Jūsų sandėlis visiškai užsipildys? Tam, kad apsidrausti nuo netikėtumų, vertėtų sandėlio užpildymą stengtis išlaikyti ties 80-85% riba. Tokiu būdu, Jūs sau pasiliksite vietos manevrams, t.y. papildomų ar neplanuotų prekių priėmimui, prekių repozicionavimui prireikus ir pan. Nėra didelės tragedijos tame, kad šiuo metu, Jūsų sandėlio užpildymas yra didesnis nei 85%, visgi, bėgant laikui, šis faktorius įtakos papildomų išlaidų susiformavimą. Siekiant išspręsti susidariusią problemą, Jūs turite dvi opcijas: padidinti sandėlio plotą arba padidinti sandėliavimo stelažų talpą.

Sandėliavimo priedus atnaujinkite reguliariai

Galbūt pasikeitė Jūsų parduodamų prekių asortimentas? Jei taip, tuomet pats laikas imtis veiksmų ir pakeitimų. Efektyvios sandėlio erdvės pagrindas – jos pritaikymas sandėliuojamos prekėms. Tarkime, jei Jūsų prekės yra mažos, tačiau yra sandėliuojamos didelėms prekėms skirtuose stelažuose, tai reiškia, kad Jūs sandėliuojate orą ir šią situaciją būtina keisti. Kita vertus, sumažinus sandėlio stelažo sistemos gylį, galima padidinti laisvą sandėlio plotą ir jį užpildyti papildomais stelažų moduliais, taip padidinant savo sandėlio talpą.

Visgi, efektyviausias sandėlio talpos didino būdas yra į viršų. Didžioji dauguma sandėliavimo patalpų maksimaliai neišnaudoja lubų aukščio - nuo viršutinės lentynos iki lubų, dažnai, yra paliekamas 2 metrų ar netgi didesnis tarpas. Be abejo, didinant talpą į viršų būtina turėti omenyje du svarbius aspektus: aukštesnėms stelažų sistemoms yra būtinas papildomas tvirtumas, aukščiausiai esančiose stelažų lentynose sudėtos prekės – sunkiai pasiekiamos.

Optimziuokite sandėlio darbuotojų darbo sąlygas

Galbūt Jūsų klientų aptarnavimo skyrius sulaukia daug nusiskundimų dėl netinkamo prekių pakavimo ar pažeistų siuntinių? Jei taip, tuomet pats laikas išanalizuoti sandėlio darbuotojų darbo sąlygas ir jų naudojamas darbo priemones. Dažniausiai, netinkamo pakavimo priežastis yra neoptimalus prekių surinkimo procesas. Ilgos darbuotojų kelionės nuo stelažo iki stelažo, iš vieno sandėlio galo į kitą bei naudojami netinkami darbo įrankiai. Darbuotojams, dažnai, yra sunku maksimaliai gerai atlikti savo darbą dėl priežasčių, kurių jie patys įtakoti negali. Tai, be visa ko, dar ir didina darbuotojų streso lygį, kurio negatyvias pasekmes mato siuntas gavę klientai.

Darbuotojų gerbūvis tiesiogiai įtakoja verslo struktūros rezultatus. Sudarydami optimalias darbo sąlygas darbuotojams – investuojate ir į paslaugų kokybę, ir į procesų efektyvumą.

Įsitikinkite, kad naudojate tinkamą įrangą

Ką galite padaryti iš savo pusės siekdami sandėlio erdvę padaryti patogesne? Viskas remiasi į darbo organizavimą bei laiko taupymą. Pagrindinis prioritetas yra kiekvienai prekei skirta ir tinkamai pažymėta sandėliavimo vieta. Be to, ypatingai svarbu turėti tinkamos komplektacijos pakavimo stalus, kurie ne tik palengvina, bet ir pagreitina pakavimo procesus. Pasikartosime: verta turėti pakankamą pakavimo stotelių kiekį tam, kad kitiems darbuotojams nereikėtų laukti atsilaisvinančios darbo vietos.

Sandėliuojamoms prekėms ir darbo procesams pritaikyti sandėlio vežimėliai ir kėlimo įranga daro esminę įtaką sandėlio erdvės efektyvumui. Tinkama darbo įranga pagreitina ir palengvina darbus bei sukuria ergonomišką darbo aplinką, kuri apsaugo nuo nepageidaujamų traumų bei nelaimingų atsitikimų.

Verta pagalvoti ir apie išmanių atliekų rūšiavimo sprendimų sukūrimą. Tinkami ir tinkamai pozicionuojami atliekų konteineriai leidžia sutaupyti daug laiko ir palaiko tvarką darbo erdvėje.

Suteikite savo klientams tai, ko jie nori

Ar kartais Jūs esate priversti šiek tiek pristabdyti savo verslą vien dėl to, kad Jūsų sandėlis perpildytas? Ar Jūsų klientai kartais perka kitur vien dėl to, kad Jūsų pristatymo terminai yra nepriimtinai ilgi? Jei taip, tuomet atėjo laikas imtis veiksmų ir sukurti tokį sandėlio sprendimą, kuris tiks Jūsų verslui ir leis klientams suteikti tai, ko jie nori.

Visiškai nesvarbu, ar Jūs norite išspręsti susiformavusią problemą, ar tiesiog sužinoti, kokia sandėlio įranga tiks būtent Jums – mūsų specialistų komanda Jums padės. Mūsų tikslas – sukurti optimaliausią ir Jūsų individualius poreikius atitinkantį sprendimą. Joks darbas mums nėra per mažas ar per didelis. Paskambinkte mums – padarykite primąjį žingsnį optimalaus sandėlio link.

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.